DAC6 Insights: Top 4 hallmarks in practice

|  Online-Seminar

Internationales Online-Seminar: 27. November 2020, 13:00 - 14:00 Uhr CET - Die Teilnahme ist kostenlos -

Die Baker Tilly International DAC6 Task Force lädt zum Online-Seminar "Exclusive DAC6 Insights: Top 4 hallmarks in practice" am 27. November 2020, 13:00 - 14:00 Uhr CET ein. Ziel des Seminars ist es, den Teilnehmern die vier wichtigsten Hallmarks zu erläutern. Mehr Informationen erhalten Sie hier.

Agenda

EU Member States have implemented the DAC6 Directive, which aims at increasing transparency in the field of taxation through a mandatory exchange of client information by tax advisors, legal advisors, accountants and all other “intermediaries”. But what is it exactly that these intermediaries must report, and in which cases do these reporting obligations apply? Are you aware of the reporting obligations of your advisor, or of your company? If not then let us guide you through the relevant hallmarks. We will share with you our insights, based on several relevant real-life cases.

Die Referenten unserer internationalen DAC6 Task Force

Tanja De Decker
Partner, Baker Tilly Belgium
Iris Burgstaller
Partner, TPA Austria
Luc Jacobs
Partner, Baker Tilly Netherlands
Wojciech Sztuba
Managing Partner, TPA Poland
Ines Paucksch
Partner, Baker Tilly Germany

Wir freuen uns auf Ihre Teilnahme! Die Seminarsprache ist Englisch. Die Anmeldung erfolgt direkt über die Website unserer Kollegen.

Ines Paucksch
Wirtschaftsprüferin, Steuerberaterin

Hier geht es direkt zur Anmeldung ››

Datum & Uhrzeit

Freitag, 27. November 2020
13:00 bis ca. 14:00 Uhr CET

KontaktInes Paucksch
Wirtschaftsprüferin, Steuerberaterin
Büro München
ines.paucksch@bakertilly.de
Anmeldung

Die Seminarsprache ist Englisch. Die Anmeldung findet über die Website unserer Kollegen statt.

Hier geht es direkt zur Anmeldung ››